Re: mysz mi zdycha

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 14:47:56 MET DST

Rafal Bulacinski wrote:

> Hmm, mi tez zdycha, ale wylacznie podczas dial-upu. Sadzilem, ze jest
> to spowodowane programem zliczajacym dlugosc polaczenia (automatycznie
> sprawdza, czy polaczenie jest [to chyba detekcja DT-costam]). Nie
> zastanawialem sie nad tym z braku czasu.

A nie masz przypadkiem ich na jednym przerwaniu (tzn. mysz na COM1 a
modem na COM3 albo mysz na COM2 i modem na COM4)? Wtedy to raczej
normalne. taka juz jest architektura dziela IBM, zwanego obecnie
Pecetem. Rada jedna: przelozyc mysz na drugi COM, lub przeinstalowac
modem.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland