mysz mi zdycha

Autor: mariusz jakubowski (mariusz_at_kserp.sejm.gov.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 18:50:42 MET DST

Co jakiœ czas zdycha mi mysz: najchętniej w czasie startu Windows (3.11)
lub wczasie ładowania dużego programu jeżeli jš w tym momencie poruszę,
ale okazjonalnie w dowolnym innym momencie, także w DOS-ie choć bardzo
rzadko.

Sprawdziłem, że maska przerwań zostaje zmieniona i przerwanie 4
zablokowane. Sama zmiana maski przerwań nic nie daje ale program
zmieniajšcy maskę i przejmujšcy na chwilę przerwanie pomaga (trzeba
puruszyc myszkš w czasie jego działania) i mysz jest reanimowana.
Pomaga to także w Windows gdy uruchomię ten program w oknie DOS-owym.

Powyższe nie zależy czy mysz jest podłšczona do COM1 czy COM2

Co może być przyczynš zdychania myszy:

        mysz ? (ale to samo dla dwu różnych mysz)

        driwer ?

        płyta główna ? (ASUS T2P4)

        procesor ? (AMD90)

        COM ?