Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 20:43:03 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) writes:

> Dobra, mowisz o sobie ze ci sie nadawal wiec nie jestes
> tym kto orginalnie zadal tu pytanie. (Bo skoro wiedziales
> jak to zrobic to sie nie pytales - chyba ze jestes urodzonym
> prowokatorem :)

To nie bylo pytanie, a opis sytuacji + prosba o wskazanie, jak i czy
mozna to jednak zrobic w Wordzie (po zrobieniu w LaTeXie). Wiesz -
czasem lubie wiedziec, jak sie cos tobi, nawet po fakcie.

> Zarty jakies ? twoja drukarka wali 20 stron na minute ?

20 moze nie, ale z 10 to raczej swobodnie. Albo 8, zalezy ktora.
Zreszta mialem jedna taka pod opieka, ktora walila ok. 20 stron, ale
ona byla _ciezka_. Wiesz, cala linia od razu. No i nie byla nowa.

> Prawda; jak dobrze zrobisz

Widocznie dobrze zrobilem, choc sie na tym nie znam :)

--
Krzysztof Halasa