Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 14:48:16 MET DST

At 12:25 97-04-22 +0200, you wrote:

>Tak. Tyle ze taki program (kiedys pisalem w PCLu) robi sie znacznie
>dluzej niz w TeXu. Nawet dluzej niz w Wordzie :)

   Jesli skorzystamy z downloada polskich liter
   to program bedzie oprocz tresci napisow mial
   tylko kilkanascie bajtow (na kazdy napis) ekstra.

>Interesujace. Niestety nieprawdziwe - dla tego konkretnego czlowieka
>(czyli dla mnie) w tej wlasnie sytuacji nadawal sie lepiej od Worda.
>Co ja pisze, po prostu sie nadawal, o odroznieniu od Worda.

  Dobra, mowisz o sobie ze ci sie nadawal wiec nie jestes
  tym kto orginalnie zadal tu pytanie. (Bo skoro wiedziales
  jak to zrobic to sie nie pytales - chyba ze jestes urodzonym
  prowokatorem :)

>Moze jesli ktos caly czas przepisuje pisma w Wordzie, to zrobilby to
>w Wordzie - nie wiem.

  No comments, moze tak moze nie.

>Pol minuty? Zarty jakies?
>Moj program robi to w pare sekund, to zapewne zaleta mojego bardzo
>szybkiego komputera - AMD 486 DX4-100. Oczywiscie samo drukowanie
>"fizyczne" przez drukarke zajmie dodatkowe kilka sekund.

  Zarty jakies ? twoja drukarka wali 20 stron na minute ?

>No i oczywiscie zadne tabelki mi sie nie rozjada, mimo ze tresc wpisana
>do nich jest za kazdym razem inna.

  Prawda; jak dobrze zrobisz

>Problem w tym, ze sam wydruk trwa krotko, ale jego przygotowanie w Wordzie
>- bardzo dlugo (samo wydrukowanie kilkudziesieciu testowych stron, jak ktos
>napisal, trwaloby dluzej od napisania i wydrukowania formularza z TeXa).

  Ja napisalem - oczywiscie w przesadzie - jak ktos sie troche zna
  to mu trzy kartki testowe wystarcza.
  Znowu masz racje, wiec wyglada ze sie zgadzamy

>--
>Krzysztof Halasa
>Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

   A poniewaz wyglada, ze sie w zasadzie zgadzamy
   to proponuje nie probowac kto kogo przegada. End Of Thread.

--
Romek