Re: USR Sportster 33,600 i TPSA

Autor: Marcin Narewski (nmarcin_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 22:42:42 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3ohbizl1v.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...

Bardzo prawdopodobne, ze TP jako firma troskliwa zainstalowala Ci
zartobliwie urzadzenie typu PCM. O co chodzi: na jednym (fizycznie) drucie
sa cztery telefony (rozni abonenci), to scierwo (PCM) naklada na siebie
cztery rozmowy, transmisje danych rownolegle. Ja tez mam Sprtstera 33600 i
centrale Siemens i PCM, nie ma szans na uzyskanie polaczen powyzej 16800.
Jedyny ratunek to przejscie na pojedyncza linie - "lacze naturalne". Gdybys
mial np. Zooma 28800 to nie licz na polaczenia powyzej 2400.
Zycze powodzenia w negocjacjach, mnie sie przez pol roku nie udalo.
Marcin

> [itd]
>
> Moze masz jakis inny telefon wpiety rownolegle w linie, szczegolnie
jakis...
ciach !