Re: USR Sportster 33,600 i TPSA

Autor: Tomek Sokólski (tomosk_at_kaszub.top.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 19:19:56 MET DST

Marcin Narewski wrote:

> Bardzo prawdopodobne, ze TP jako firma troskliwa zainstalowala Ci
> zartobliwie urzadzenie typu PCM. O co chodzi: na jednym (fizycznie) drucie
> sa cztery telefony (rozni abonenci), to scierwo (PCM) naklada na siebie
> cztery rozmowy, transmisje danych rownolegle. Ja tez mam Sprtstera 33600 i
> centrale Siemens i PCM, nie ma szans na uzyskanie polaczen powyzej 16800.
> Jedyny ratunek to przejscie na pojedyncza linie - "lacze naturalne". Gdybys
> mial np. Zooma 28800 to nie licz na polaczenia powyzej 2400.
> Zycze powodzenia w negocjacjach, mnie sie przez pol roku nie udalo.
> [...]

Niestety sie mylisz ( czesciowo ):
do iedawna mialem linie via PCM i istotnie polaczenia powyzej 12000
mijaly sie z celem, bo ilosc "zwrotow" byla taka, ze transfer spadal do
500 b/s.
Nie mniej nie zgodze sie co do Zooma.
Testowalem na tej linii rozniste modemy od Requesta do USRobo i
wszystkie jak jeden mialy identyczne wyniki !!!

--
<><><>
Pozdrawiam / Rgds