Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 13:01:59 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: A co - uwazasz ze powiniem zamowic dokladnie "plyta Asus, typ xxxx,
: rev y.x, dwa procesory z S/N > 27383242, pamiec Siemens 5DE762 sztuk
: 2, sterownik DPT 2163UW z modulem DPT 3421, karty IE 10/100 Pro+,
: CDROM TEAC 2312, ....." ?

Za wyjatkiem fragmentu o S/N proca i pamieciach zgadza sie.

: To albo sie to skonczy tak ze to razem dzialac nie bedzie,

Bedzie - bo ja wiem, co zamawiam, i dlaczego zamawiam wlasnie to.

: Albo wiem ze taka konfiguracja dziala, ale wiesz jakimi kosztami dla
: firmy jest to obarczone? Wszak musialem sie przez miesiac zajmowac
: testowaniem sprzetu.

Niekoniecznie. Wystarczy posluchac tego, co mowia/pisza rozsadni/kompetentni
ludzie, po czym poprosic firme o wypozyczenie do testow jednej sztuki
maszyny zlozonej wg specyfikacji. Potem odpalic na tej testowej maszynie
to, co ma na niej chodzic i po dwoch tygodniach ma sie odpowiedz.

: ogolne wymaganie - bo Karpiowi placimy znacznie mniej niz compaqowi,
: za to ze wie co z soba dziala :-).

Karpio raczej wie, co ze soba dziala, a co nie - ale (a) nie w kazdej
firmie handlujacej sprzetem pracuje Karpio, (b) moze to glupie, ale
wole spokojna glowe z powodu tego, ze zamowilem i dostalem to, co dziala,
niz spokoj z uwagi na to, ze "jakby co to nie bedzie moja wina".

--
	Leszek.