Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 23:28:11 MET DST

On 22 Apr 1997 17:48:52 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
>Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>: Jest wtorek, 8.00 rano. Telefonuje i prosze o serwerek w skladzie dual
>: PPro, 128M RAM, sterownik UW SCSI z cache, dwie szybkie karty
>: ethernet, CDROM 12, streamer.
>
>Jezeli Twoj poziom szczegolowosci wymagan zamyka sie sformulowaniami
>takimi, jak powyzej, to istotnie lepiej jest w tym przypadku kupowac
>markowe maszyny; jesli i tak nigdy nikogo nie bedzie interesowalo,
>co tam w srodku siedzi i co przestalo dzialac, a przy tym nie jest
>specjalnie wazne, czy na maszyne wyda sie $3500 czy $5000, to...

A co - uwazasz ze powiniem zamowic dokladnie "plyta Asus, typ xxxx,
rev y.x, dwa procesory z S/N > 27383242, pamiec Siemens 5DE762 sztuk
2, sterownik DPT 2163UW z modulem DPT 3421, karty IE 10/100 Pro+,
CDROM TEAC 2312, ....." ?

To albo sie to skonczy tak ze to razem dzialac nie bedzie, a Karpio
z usmiechem na ustach powie "alez zgodnie z zamowieniem, w pelni
sprawne, reklamacji nie uznaje sie, zwrot .... Pentiumy RAM biore od
razu, reszte dopiero jak sie znajdzie klient - specjalnie dla Pana
zamawialem taki zestaw"?
Albo wiem ze taka konfiguracja dziala, ale wiesz jakimi kosztami dla
firmy jest to obarczone? Wszak musialem sie przez miesiac zajmowac
testowaniem sprzetu.
To juz rozsadny prezes woli albo od razu kupic Compaq'a [bedzie
dzialal], albo pojsc do Karpia do sklepu i sformulowac wlasnie takie
ogolne wymaganie - bo Karpiowi placimy znacznie mniej niz compaqowi,
za to ze wie co z soba dziala :-).

J.