Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 13:05:25 MET DST

On Wed, 23 Apr 1997 09:01:19 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz

>Przy takich wynaganiach co do niezawodnosci Karpio zaproponuje Ci
>'server duplexing' w rodzaju novellowkiego SFT III i czas
>naprawy uszkodzonego serwera na przyklad 24h. Zdazy z Lublina
>do Wroclawia samochodem.

Kupuje :-). Problem w tym, czy Karpio jest w stanie dostarczyc dwa
skladaki, za dwa dni, ktore beda w sft3 CHODZILY.

Bo co mi po tym, ze dwa serwery, ze oba sprawne, jesli pierwszy pada
co godzina, a drugi pada w dwie minuty po zniknieciu pierwszego :-).

J.