Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 11:01:19 MET DST

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>On 23 Apr 1997 00:22:17 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej

>I co - dostarczysz dwa serwerki taniej niz Compaq jeden? Bo wiesz -
>mnie na czasie zalezy, chcialby po zadzwonieniu ze nie dziala moc
>wznowic dzialalnosc w dwie godziny powiedzmy, a nie ma samolotu
>Lublin-Wroclaw :-).

Przy takich wynaganiach co do niezawodnosci Karpio zaproponuje Ci
'server duplexing' w rodzaju novellowkiego SFT III i czas
naprawy uszkodzonego serwera na przyklad 24h. Zdazy z Lublina
do Wroclawia samochodem. A po to, zeby pojechac do klienta i
szybko stwierdzic co padlo, wynajmie jakiegos malo zarabiajacego
pracownika naukowego Politechniki Wroclawskiej ;-)

Chyba zebys sie upieral, ze ten serwer dual PPro ma chodzic
pod Win95... Ale z Compaq-iem ani HP umowy serwisowej na
'takie cus' tez raczej nie podpiszesz :-)))

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl