Re: Niesamowicie ważny problem z 486DX/100 - ale z AMDk5

Autor: Argos (argos_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 10:42:54 MET DST

On Wed, 23 Apr 1997 09:30:52 +0200, Bogdan Kwietniak
<valusia_at_hotmail.com> wrote:

>Mowie prawie bo obecnie nie jest w stanie
>zainstalowac w'95. Setup idzie OK, a przy uruchamianiu wyrzuca komunikat
>o 'krytycznym wypadku' w jakimstam obszarze. Moze ktos jest w stanie
>podac
>jakies sensowne rozwiazanie?

Miewalem juz podobne problemy z pamieciami. Od razu zastrzegam, ze
specem nie jestem, wiec moje teorie nie maja "naukowej" podstawy.

1. Konfiguracja w setupie komputera.
Sprawdz, czy poprawnie ustawione sa parametry dot. timingu, kontroli
parzystosci. Najlepiej ustaw autoconfig czy cos podobnego i wylacz
kontrole. Jeszcze lepiej - odpal komputer na BIOS Defaults lub Setup
Defaults.

2. Uszkodzona pamiec
Przetasuj SIMM-y, sprawdz, jak zachowuje sie komputer, czy instalator
W95 wyrzuca blad 'krytycznego wypadku' w tym samym obszarze.
Jezeli jest taka mozliwosc, wstaw SIMM-y, ktore bez problemow pracuja
w innym komputerze.

Pozdrawiam
Artur

Artur Robert Stuczyński [stucz_at_free.polbox.pl]
Windows 95 są jak kobieta - przynajmniej raz
w miesiącu odmawiają posłuszeństwa...