Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 10:48:44 MET DST

"Marcin Madrzak" <mmadrzak_at_wbk.com.pl> wrote:

>Taaak, teraz juz wiem czemu HP odnioslo sukces.
>Bo w firmach, ktore od nich kupuja panuje biurokracja.

Odpowiem Ci w ten sposob:
U userow mam Delle, HP Vectry i IBM-330. Bardzo sobie cenie to, ze po
podlaczeniu po prostu ruszyly i chodza bez najmniejszych zgrzytow
do dzisiaj, w starych Dellach 333s/l przez 4 lata nie zatarl sie nawet
zaden wiatraczek etc. Z IBM-ami byl tylko taki problem, ze jakis
balwan zamowil je z preinstalowanym Win95 i musialem wszystkie
przeformatowac pod DOS.
Na wlasnym biurku 4 lata temu mialem Della 466/L. Oddalem go userowi
i sam wlasnorecznie wyprodukowalem sobie skladaczka :-)
To samo z serwerem. Mam NW 3.12 na squadaku wlasnej produkcji,
za jego dzialanie odpowiadam wlasnymi 4 literami.
Czasem rozmawiam z kolegami z innych oddzialow, ktorych los
pokaral serwerami Della - i wtedy ja, stary, zatwardzialy bezboznik,
mam ochote dac na msze dziekczynna :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl