Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Thu 24 Apr 1997 - 18:41:35 MET DST

On 1997-04-23 mmadrzak said:
>A serwis w moje firmie robi inna firma, ktora smiem twierdzic jest
>wieksza o tych, ktorym sprzedajesz swoje komputery. Powiedz
>szczerze, czy znalazles juz kogos, kto zamowil by u Ciebie naprawde
>duza partie pecetow obdarzajac Cie zaufaniem - liczac na to ze
>jestes w stanie serwisowac swoj sprzet. Mozesz robic dobre
>komputery ale praw rynku nie zmienisz.

Wiesz co ? Jestes naiwniak ... od 6 lat robie sieci
komputerowe i w pewnej instytucji powiedziano mi
ze jestem za mala firma (jak juz im prawie wszedzie
gdzie chcieli zrobilem sieci) i wzieli firme z Gdanska,
ktora bierze 5 razy tyle co ja za oferte w innej
technologii i ponad 2 razy tyle w takiej samej (UTP).
Po prostu na tym szczeblu, z ktorym wspolpracowalem
nie mieli nic do gadania przy wyborze kontrahenta.
Jak nie wierzysz to sobie popatrz chociazby taka duuuuza
firma InterAms juz jej nie ma a ja jestem!!!!
Jesli ktos tak jak ja prowadzi firme ktora ma byc jego
zrodlem utrzymania na dlugie lata to nie bedzie wchodzil
w przekrety aby ryzykowac renome bo tylko i az to ma
do stracenia. Jesli ktos wczoraj sprzedawal uzywane ciuchy
a teraz "dostarcza" komputery to wiadomo, ze renome ma
w duzym powazaniu i liczy sie wylacznie zysk.
Ta firma co dla niej bylem za maly teraz prosi mnie o
wspolprace i servisowanie sieci w obiektach wykonanych przeze
mnie i przez "przyjezdnych" bo wie, ze do mnie moze miec
zaufanie ze to co zrobilem dzialalo, dziala i jestem w stanie
ocenic to co zrobili "przyjezdni".
Dla mnie liczy sie moja renoma i to co robie robie z przekonaniem
ze jest to dla klienta najkorzystniejsze.
A to ze jest masa cwaniakow liczacych na szybki i latwy
zarobek nie przesadza, ze wszyscy sa tacy.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;36;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive