Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 23:38:10 MET DST

>A co - uwazasz ze powiniem zamowic dokladnie "plyta Asus, typ xxxx,
>rev y.x, dwa procesory z S/N > 27383242, pamiec Siemens 5DE762 sztuk
>2, sterownik DPT 2163UW z modulem DPT 3421, karty IE 10/100 Pro+,
>CDROM TEAC 2312, ....." ?

Nie, powinienes zamowic server okreslajac dokladnie zastosowania,
wymagany poziom niezawodnosci i wszystkie inne warunki (support itd). A
ja ci zaproponuje konkretny zestaw gratow i cene jako odpowiedz na
zapytanie. I juz moj problem co zrobic zeby to ze soba dzialalo. Od tego
wlasnie jestem. A wiekszosc klientow na skladaki od razu z drzwi drze
morde "Pentium 130, plyta Intel, najlepiej Triton, a karta S3 Virge". I
porownuja ceny bo dla nich Shuttle czy ASUS to zupelnie to samo. Nie dziw
sie wiec, ze wiekszosc skladakow to chlam. Co nie znaczy oczywiscie ze
wszystkie.

karpio