Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 23:23:40 MET DST

>Jest wtorek, 8.00 rano. Telefonuje i prosze o serwerek w skladzie dual
>PPro, 128M RAM, sterownik UW SCSI z cache, dwie szybkie karty
>ethernet, CDROM 12, streamer.
>Godze sie dac 205 baniek, ale w czwartek o 8.00 firma otwiera podwoje,
>i Ty musisz sie zgodzic pokryc straty spowodowane niesprawnym
>dzialanem sprzetu. Godzina pracy pracy firmy kosztuje ..... .
>Wchodzisz w interes?

HP czy Compaq tez nie wejdzie bez podpisania osobnej umowy i duuuuzo
wiekszych pieniazkow! ;) Za tego typu support sie placi ciezki szmal!

Tak, wejde bardzo chetnie, tylko wylicze sobie ew. koszty itd. Za roznice
w cenie miedzy mna a HP kupie na zapas trzy tego typu zestawy i bede
trzymal na magazynie aby w razie awarii pojechac i podmienic maszyny. I
tez wyjdzie taniej. Albo od razu u klienta dwa servery postawie zebym nie
musial ze soba wozic gratow... Myslec trzeba :) Na skladakach takze mozna
zapewnic naprawde dobra niezawodnosc.

karpio

PS. Kiedy wyslesz mi zamowienie na taki sprzet? Zapraszam do negocjacji
warunkow umowy serwisowej.

PS2. W dwa dni HP czy Compaq nie dostarcza ci maszyny tej klasy.
Przynajmniej w PL.