Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 19:15:29 MET DST

Pawel Paron wrote:

 PP> Ej Karpio, roznica pomiedzy firmami typu HP i takimi, jak "Ja &
 PP> Szwagier" jest mniej wiecej taka, ze w HP kupujesz to, co chcesz, jak
 PP> kupujesz drugi raz to samo, to dostajesz to samo, a nie slyszysz teksty
 PP> "eee, panie, toz to przecie tez dysk" albo "taa, tamte plyty to sie
 PP> skonczyly, ale teraz sa takie, co, te sie nie podobaja?"

Tak? To sprobuj kupic HP DJ 1200C... Zaproponuja Ci 1600C, ktora mi sie
wybitnie nie podoba.

A co do serwisu, to jesienia puszczalem info na temat jakosci tegoz. W skrocie:

Banalnie uszkodzona 1200C (mechaniczne zaciecie, nie wymagajace zadnych
specjalistycznych narzedzi), ale okazalo sie to po fakcie (ze tak banalne).
Jako, ze nie lubie grzebac w mechanicznych sprawach - zawiozlem drukarke do
serwisu. W serwisie po ogledzinach stwierdzono, ze drukarka jest powaznie
zepsuta i jedyna czescia zamienna do tego typu drukarek jest... drukarka HP DJ
1200C, za ktora oczywiscie trzeba zaplacic normalna rynkowa cene (zostawiajac
swoja drukarke - bo w koncu oni wymienili 'czesc zamienna'). Oczywiscie nie
poszedlem na taki uklad i przywiozlem drukarke z powrotem do firmy (drobiazg -
razem 680 km). Zajal sie nia moj kolega - 'naprawa' trwala moze 20 minut i
drukarka pracuje do dzisiaj bez najmniejszego zajakniecia.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl