Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 16:46:12 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> przesady i teorie. oczywiscie bez pokrycia ;) btw. polecam waszej
> uwadze sprawnosc dzialania servisu HP - wuhahaha - albo moze ktos
> podesle liste (wszystkich czterech) miast w ktorych znajduje sie
> serwis Compaq'a ;)

Ej Karpio, roznica pomiedzy firmami typu HP i takimi, jak "Ja &
Szwagier" jest mniej wiecej taka, ze w HP kupujesz to, co chcesz, jak
kupujesz drugi raz to samo, to dostajesz to samo, a nie slyszysz teksty
"eee, panie, toz to przecie tez dysk" albo "taa, tamte plyty to sie
skonczyly, ale teraz sa takie, co, te sie nie podobaja?"
Druga sprawa: HP czy Compaq nie zniknie nagle ktoregos dnia bez sladu,
co czesto przydarza sie mikrofirmom, ktorym np. skonczyly sie zapasy
badziewia z azjatyckiego kontenera, zakupionego okazyjnie przy okazji
wyprzedazy spalonego albo zalanego magazynu.

Karpio: widziales kiedys z bliska i od srodka jakikolwiek produkt HP?
Tam wszystkie srubki sa dokrecone, czesci obudowy dziwnym trafem pasuja
do siebie, wentylator nie rzezi, wtyczki nie wypadaja z gniazdek pod
wlasnym ciezarem, itp.
Oczywiscie do zabawy w domu squadak jest najlepszy, bo sobie mozesz
spokojnie te srubki sam podokrecac, naoliwic lozyska w wiatraku,
podociskac wtyczki, poza tym rozbudowa jest duzo tansza i latwiejsza.
Wszystko zalezy od przeznaczenia i skali, gdyby przyszlo Ci zapanowac
nad kilkudziesiecioma rozpadajacymi sie gratami, a kazdy przestoj
oznaczalby strate sporej kasy, to szybko przeprosilbys sie z HP i
Compaq.
Pawel

ps. nie pracuje dla HP ani Compaq, ani nie czerpie zadnych korzysci z
wyrazania pochlebnych opinii o produktach rzeczonych firm ;-)