Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 19:53:42 MET DST

Pawel Paroń <pawelp_at_rodan.pl> wrote:

: Ej Karpio, roznica pomiedzy firmami typu HP i takimi, jak "Ja &
: Szwagier" jest mniej wiecej taka, ze w HP kupujesz to, co chcesz,

W HP kupujesz nie to, co chcesz, a to, co produkuje i sklada do kupy HP.

: kupujesz drugi raz to samo, to dostajesz to samo, a nie slyszysz teksty
: "eee, panie, toz to przecie tez dysk" albo "taa, tamte plyty to sie

Myslisz, ze jak za 3 miesiace kupisz np. w Dell'u ten sam model maszyny,
to na pewno bedziesz mial ten sam model dysku? :)

: Karpio: widziales kiedys z bliska i od srodka jakikolwiek produkt HP?
: Tam wszystkie srubki sa dokrecone, czesci obudowy dziwnym trafem pasuja
: do siebie, wentylator nie rzezi, wtyczki nie wypadaja z gniazdek pod
: wlasnym ciezarem, itp.

W moich skladakach tez czesci pasuja do siebie. I jesli cos jest
niedokrecone, to tylko dlatego, ze nie mam zwyczaju przykrecac
obudowy swojej osobistej mazyny...

: Wszystko zalezy od przeznaczenia i skali, gdyby przyszlo Ci zapanowac
: nad kilkudziesiecioma rozpadajacymi sie gratami, a kazdy przestoj
: oznaczalby strate sporej kasy, to szybko przeprosilbys sie z HP i
: Compaq.

Panuje nad kilkudziesiecioma pecetami-skladakami w kilku miejscach
w Polsce. I nie zamierzam przeprosic sie z firmowym maszynami. Coz,
moze to wszystko dlatego, ze moje skladaki sa porzadnie zlozone
z porzadnych czesci ;)

--
	Leszek.