Re: audio2DAT

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 13:06:43 MET DST

On Tue, 22 Apr 1997 01:16:08 GMT, pavelo_at_use.com.pl (Pawel Gajewski)
>On Sun, 20 Apr 1997 13:32:26 GMT, lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)

>Nie pracuje, ale pewny jestem (widzialem na wlasne oczy :)), a co do
>instrukcji to mozliwe nigdy zadnej w reku nie mialem (pewnie co do
>tego masz racje, ale w manualch czesto mozna sie roznych "ciekawostek"
>dowiedziec. ;))

Oprocz roznych sugestii, ze kasetki DDS w porownaniu z DAT maja
staranniej naniesiony nosnik, jest tez jedna ciekawa uwaga, ze
DAT ciagnie tasme wyjatkowo rownomiernie, a streamerowi moze sie
zdarzyc zatrzymywac ja co co plik np, cofac przy okazji, itd.
innymi slowy - kasetka DDS jest projektowana z uwzglednieniem
takiego sposobu uzycia, a DAT ... niekoniecznie.

Oczywiscie jesli pisze to HP w celu powiekszenia sprzedazy
"oryginalnych kaset HP-xxxx', to nalezy uzbroic sie w doze sceptycyzmu
:-).

J.