Re: Wirtualny system plikow

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 12:47:50 MET DST

On 22 Apr 1997 08:41:27 GMT, megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl (Lukasz
Jakubowski) wrote:
> Czy jest na peceta jakas nakladka umozliwiajaca korzystanie z archiwow,
>dajmy na to .zip, jako normalnych katalogow?

Ja znalazlem kiedys na sieci program Zif (ZiP FolDeRS V1.01 & V1.02)
ktory automatycznie (pod Win95) tworzy "wirtualne" katalogi kazdegi
archiwym *.zip
Pliki z archiwum (np. nazwa.zip) widziane sa jako zwykle pliki w
katalogu nazwa.zif. Mozna sie do nich dostac z kazdego programu
uruchamianego pod Win95. Programik instaluje sie obok zegara i jest
calkem szybki :-) [instalka zajmuje ok 380kB]
Poza tym zupelnie innym rozwiazniem jest stosowanie programu typu Dos
Navigator - ten tez traktuje archiwa jako katalogi (po nacisnieciu
enter na nazwie - widzimy liste plikow spakowanych jak w zwyklym
katalogu) lub najnowszy produkt autora RAR'a - FAR - nakladka pod
Win95 z obsulga dlugich nazw plikow.

Pozdrawiam
Marcin

-
Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.