Re: audio2DAT

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 01:17:44 MET DST

On 20 Apr 1997 01:04:57 GMT, "Andrzej Kijanowski" <andrzejk_at_pol.pl>
wrote:

 Robert Slawinski <ru4d2_at_interport.net> napisał(a) w artykule
 <335a1cb7.1487739_at_news.interport.net>...
> czy ktos wie jak mozna nagrac dzwiek (nie plik wave) na tasme w
> napedzie DAT backup? czy jest to kwestia software'u, kabelkow czy
> zaklecia.

 Nalezy sie obawiac, ze jest to kwestia nienawisci, jaka inzynierowie
 darza nieszczesnych userow ;)

pewnie tak sie wlasnie sprawy maja.

 Krotka odpowiedz brzmi: Nie Da Sie. Na Silicona jest taki Wang,
 ktory (podobno) ma mozliwosc nagrywania dzwieku.

wlasnie robilem to w zeszlym tygodniu na onyxie, a zamontowany tam DAT
drive byl podobno HP i pomyslalem sobie: a moze by tak zgrywac w domu?

 Na Maca istnieje
 bardzo (!!!) drogie rozwiazanie, umozliwiajace przegrywanie materialu
 audio z tasmy DAT na dysk i z powrotem, ale: wymaga dedykowanego
 streamera oraz nie umozliwia bezposredniego nagrania audio na DAT
 (tylko kopiowanie DAT-DAT poprzez dysk, za to z potrojna predkoscia).
 Krotko mowiac: tasma niby podobna, naped i sposob zapisu niby tez, ale
 tak jak ADATem nie zapisze sie obrazka, tak streamerem dzwieku :((

smutne. czyzby pozostawalo mi wiec kupienie onyx'a?
dzieki za info.<rs>.