Re: Monitor 15" CTX 1569S

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 09:19:17 MET DST

On 20 Apr 1997 22:26:49 +0200, Krzysztof Halasa

>O ile wiem (sam sie tym nie zajmuje :) ), to obecne plyty glowne sa robione
>w technice BIST (czy jak sie to tam nazywa, jest lepsza nazwa w tym

JTAG

>kontekscie, ale skleroza). Polega to na tym, ze wszystkie wieksze uklady
>(chipset) maja tzw. sciezke krawedziowa, do/z ktorej za pomoca 4 sygnalow
>mozna zapisywac/odczytywac dowolne stany dowolnych wyprowadzen (interface
>szeregowy).

He, he - ale podstawowa zabawa to taka, ze takich wspanialych scalakow
nie oplaca sie lutowac do plyty w ktorej jest pekniecie lub zwarcie
miedzy sciezkami na piatej warstwie :-).

I przydaje sie maszynka, co sprawdzi wszystkie polaczenia w ciagu
sekundy.

J.