Re: Problem: czytnik nie czyta plytki

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 09:30:48 MET DST

angi <ansoft_at_ikp.atm.com.pl> napisał(a) w artykule
<335a43f9.27832431_at_news.onet.pl>...

> Spróbój wyczy?cić głowićę. Takš specjalnš płytkš do czyszczenia
> głowic. Mnie pomogło a też szukałem różnych dziwnych wyja?nień.
>
> ---
>
> Pozdrawiam
>
> Andrzej Gidyński
> ansoft_at_ikp.atm.com.pl

Jeżeli masz czytnik Mitsumi lub Azetch o prędkości >8x to nie masz co
próbować. Czytniki te mają za niską stopę błędów i mimo, że płyta może być
nagrana bezbłędnie to on jej nie odczyta. Spróbuj odtworzyć tą płytę na
Toshibie, wtedy napewno pójdzie. Najlepsze płyty i dośyć tanie to
Verbatimy. Ja kupiłem kiedyś TDK za 30 zł ! i płytka nie dała się nagrać.

Jan Pieczykolan
pies_at_mail.zetosa.com.pl