Re: Zalety newsow [Re: W sprawie wypisywania z listy]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 09:29:53 MET DST

chopin_at_sgh.waw.pl (Piotr Kucharski) wrote:

>Erm, a filtrów nie można ustawić? Żeby z list dyskusyjnych do jakowychś
>folderów zapisywało?

Mozna, oczywiscie, robie to pod PMMailem - ale jednak trzeba ten
filtr zdefiniowac i ustawic. A jezeli newsy mam w oddzielnym
programie, a poczte w oddzielnym, nie musze tego robic...
Takie sobie lenistwo :-)

Inna zaleta dla 'modemiarza': jezeli mam kogos w killfile na
newsach, to Forte Agent sciaga tylko naglowek, a nie zasysa
juz tresci wypocin danego delikwenta - oszczedzam czas polaczenia.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl