Jak zmienic czcionki !!!!

Autor: barti (barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 15:47:11 MET DST

Problem jest dosc powazny mam win NT 4.0 Angielska wersja z ustawionym
polskim
zestawem narodowym.Problem jest w tym ,ze w programach MS News i MS Mail
z IE 3.0 (sprawdzalem rowniez IE 3.01) czcionka opisujaca np kolumny w News
tzn>
np 'Subject' 'From' 'itp. oraz tekst umieszczony w tych kolumnach czyli
np tyluly postingow jest taka ,ze sa kompletnie nieczytelne ! jak mozna to
zmienic ,problem jest zarownow w IE.PL jak i wersji angielskiej.
Bardzo prosze o pomoc jak mozna zmienic te czconkr lub rozwiazac problem w
inny sposob.
A przy okazji jak zmusic karte dzwiekowa Trump Wave32 PnP do pracy w Win NT
4.0
chodzi mi zwalszcza o obsluge wave bo reszta dziala.
P.S przepraszam jezeli subject jest bledny ale nawet nie widze co
napisalem.

Bartosz Walecki
Barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl