Re: Zalety newsow [Re: W sprawie wypisywania z listy]

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 22:04:32 MET DST

On Sun, 20 Apr 1997 15:52:00 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl
(Grzegorz Bodaszewski) wrote:

[...]

>... uzywam Forte Agenta i moge byc przez
>kogos ogladajacego naglowki newsow wziety za windziarza :-)

To moze przy okazji zechce mi ktos podac definicje
windziarza. Ja naiwnie sadzilem, ze windziarz to ten, ktory
uzywa windy (z jednym ;-) wyjatkiem: gowniarz to nie ten,
ktory wywozi g...). Bo oto Radek pisze, ze OS/2 nie ma
Agenta... Zatem uzywanie windy to grzech czy wstyd?
Czy mozna zatem w "towarzystwie" przyznawac sie
do uzywania tego co wiecie a ja rozumiem, czy bedzie
to potraktowane jak puszczenia ba~ka?

>OSciski,
I wzajemnie

Pozdrawiam
Adek

(Katowice: adek_at_free.polbox.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)