Re: Zalety newsow [Re: W sprawie wypisywania z listy]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 17:52:00 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>to moze je zdradzisz?
>po latach korzystania z internetu nadal jakos nie widze
>przewagi news'ow nad listami i jak tylko jakas newsgroup'a
>ma mailgate - korzystam zawsze z mailinglisty.
>A moze jednak sie myle?

Dla mnie najwazniejsze sa trzy:
1. Newsy moge czytac tylko od czasu do czasu, bez koniecznosci
wypisywania sie z listy w obawie, ze mi sie skrzynka zapcha.
2. 'Threading', czyli porzadkowanie watkow. Chociaz w grupie
sprzezonej z mailinglista i tak go diabli biora :(
3. Latwiejsze rozroznienie miedzy tekstem z listy (ktory mozna
zignorowac) a prywatnym mailem (na ktory wypada odpowiedziec)

A najwazniejsza wada to brak porzadnego off-line readera chodzacego
w trybie PM, w zwiazku z czym uzywam Forte Agenta i moge byc przez
kogos ogladajacego naglowki newsow wziety za windziarza :-)
Z nadzieja w sercu czekam na PMINews...

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl