Re: Windows 95 i 32MB RAM

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 18:53:38 MET DST

On Sun, 20 Apr 1997 12:59:16 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz

>Nie rozumiem Pana, Panie Sulku, prawda ? :-)
>Jezeli w OS-ie wstawie w configu MEMAN=NOSWAP, to bydlatko
>po prostu odmowi wspolpracy przy otwieraniu n-tej aplikacji.
>Ale dlaczego system bez swapa mialby chodzic wolniej ?

Ano widzisz, jakis pracownik Microsoftu [bo slowa "programista", czy
"informatyk" nie uzyje] pisal ten kod [tzw zarzadzanie pamiecia
wirtualna, a potrojnym akcentem na "tzw"], i jakos tak wyszlo.

Np. proba odpalenia Netszkapy na bezdyskowym komputerze z 4MB -
2 minuty. To samo po dorzuceniu swapfile na dysku sieciowym - 1
minuta.

J.