Re: Czym czyta pliki *.dat

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 12:37:36 MET DST

Prawdopodobnie jest to jakas baza danych .
Generowane sa przez program uzywany w firmie , w ktorej pracuje .
Nie podaje nazwy programu poniewaz byl napisany na indywidualne
zamowienie . Chodzi zarowno pod DOS jak i pod Novelem .
Wiem jednak , ze powysze informacje wnosza nie wiele .
Jesli ktos chce to moge podeslac jeden wybrany krotki plik / 125 KB / ,
na prywatny adres ; do oceny . Nie bedziemy przeciez zasmiecali listy .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej Briske
falckpoz_at_pol.pl