Re: Czym czyta pliki *.dat

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 17:51:41 MET DST

falckpoz_at_pol.pl (Andrzej Briske) wrote:

>Prawdopodobnie jest to jakas baza danych .
>Generowane sa przez program uzywany w firmie , w ktorej pracuje .
>Nie podaje nazwy programu poniewaz byl napisany na indywidualne
>zamowienie . Chodzi zarowno pod DOS jak i pod Novelem .
>Wiem jednak , ze powysze informacje wnosza nie wiele .
>Jesli ktos chce to moge podeslac jeden wybrany krotki plik / 125 KB / ,
>na prywatny adres ; do oceny . Nie bedziemy przeciez zasmiecali listy .

Stawiam na Turbo Pascal + Btree (nie mylic z Btrieve).
Zajrzyj w EXE przy uzyciu F3 w Norton Commanderze i poszukaj
tekstow 'Borland', 'Pascal' itp.
Jezeli to Btree, to niczym sensownym danych nie przeczytasz - trzeba
miec Turbo Pascala, biblioteke Btree i znac strukture bazy.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl