Re: Czym czyta pliki *.dat

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 14:00:06 MET DST

Andrzej Briske wrote:
> Prawdopodobnie jest to jakas baza danych .
> Generowane sa przez program uzywany w firmie , w ktorej pracuje .
> Nie podaje nazwy programu poniewaz byl napisany na indywidualne
> zamowienie . Chodzi zarowno pod DOS jak i pod Novelem .

Bazy danych Btrieve'a (system Novell'a). Korzysta z nich wiele systemów
stworzonych dla tej sieci (np. programy F-K).
Jest do tego oprogramowanie Xtrieve (produkt Novell).
Chyba można też użyć butil.exe (powinien być na serwerze Novell'owskim),
aby wyeksportować dane jako tekst (nie jestem pewien).
Dokumentacja MS Access podaje, że jest możliwe czytanie danych Btrirve.
Kiedyś próbowałem, ale nie udało mi się.

Pozdrowienia

--
	  Wacław Panek, Szczecin
     mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com