Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 16:05:00 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> writes:

> Czy mozna prosic o rozszerzenie tego stwierdzenia? Chociaz jedna, czy
> dwie rzeczy, ktore "statystyczny Linux" robi a "statystyczna Winda" mie?

Hmmm... nie wiem co to jest statystyczny Unix czy Winda, ale np. moje
Linuxy zwykle robia za:
- serwer newsow
- serwer do modemow - na dzierzawach i (czesciej) na komutowanych -
  te ostatnie odbieraja tez faksy i (jeden) robi za madra sekretarke. Mozna
  oczywiscie zdalnie pracowac itp, rowniez przez X'y (niestety na
  komutowanych jest to mniej wygodne).
- serwer do poczty (+ jakies tam UUCP)

tzn. wiecej maszyn robi dana funkcje niz nie.

--
Krzysztof Halasa