Re: Monitor 15" CTX 1569S

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 21:50:19 MET DST

On 19 Apr 1997 12:36:33 +0200, KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Nastepny geniusz... Sprzet MOZE I MA PRAWO SIE ZEPSUC.

Ale nie w pierwszych dwoch dniach :-). Co to za producent, ze nawet
nie wlaczyl i nie sprawdzil.

>I produceent
>tez to zaklada bo inaczej nie wywalalby pieniedzy na support i
>serwis. To samo zaklada sprzedawca wydajac karte gwarancyjna (po co
>bylaby gwarancja na niezniszczalne urzadzenie?).

Jak produkt dobry to serwisu nie ma :-) Widziales gdzies naprawiaczy
plyt glownych?

>Fakt, ze akurat
>miales pecha i Twoj sprzet okazal sie wadliwy nie oznacza wcale, ze
>cala linia produktow jest do bani. Troszke wiecej rozsadku w osadach!

Przeciez wyraznie pisze ze dowiedzial sie ze ostatnio [wszystkie] tak
maja.

J.