Re: Monitor 15" CTX 1569S

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 13:29:47 MET DST

> Kupi em ten monitor jaki tydzie temu. Nawet mi si podoba , cho mia
> troch du niezbie no kolorów w rogach ekranu i nie da o si w nim
> dobrze ustawi geometrii obrazu /by a ma a beczka/. Niestety /na
> szcz cie?/ po DW CH dniach pad ! Siad a w nim pami . Potem si
> dowiedzia em, e one tak ostatnio maj ... Dop aci em jeszcze ba k i
> kupi em Belinee 105075. Jest cool! Polecam zamiast CTX.

Nastepny geniusz... Sprzet MOZE I MA PRAWO SIE ZEPSUC. I produceent
tez to zaklada bo inaczej nie wywalalby pieniedzy na support i
serwis. To samo zaklada sprzedawca wydajac karte gwarancyjna (po co
bylaby gwarancja na niezniszczalne urzadzenie?). Fakt, ze akurat
miales pecha i Twoj sprzet okazal sie wadliwy nie oznacza wcale, ze
cala linia produktow jest do bani. Troszke wiecej rozsadku w osadach!

karpio