Win 3.xx a Hercules - pytanie

Autor: Tomasz Dekundy (dekundy_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 01:07:59 MET DST

Czesc !
zastanawiam sie jak sie pracuje pod Win 3.xx z karta hercules i monitorem
hercules.
(podobno w Win 3.xx sa sterowniki do herculesa ?)

Czy ktos widzial taki zestaw w akcji i moze powiedziec czy w ogole cos
widac, czy
duza jest bezwladnosc ekranu (mam na mysli gasniecie poprzedniego obrazu
przez dlugi czas np. przy zamykaniu jakiegos okienka jego slad zostaje czas
jakis powoli wygasajac - wydaje mi sie ze monitory Hercules maja taka
ceche) ???

czy w ogole da sie pracowac w ten sposob czy raczej to zawracanie glowy
????
(zastanawiam sie nad tania maszyna do pisania (286/386, Windows + Hercules
+ Word 2.0 )

Kunta