Re: Win 3.xx a Hercules - pytanie

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 01:30:55 MET DST

"Tomasz Dekundy" <dekundy_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl> wrote:

>Czesc !
>zastanawiam sie jak sie pracuje pod Win 3.xx z karta hercules i monitorem
>hercules.
>(podobno w Win 3.xx sa sterowniki do herculesa ?)
>
>Czy ktos widzial taki zestaw w akcji i moze powiedziec czy w ogole cos
>widac, czy
>duza jest bezwladnosc ekranu (mam na mysli gasniecie poprzedniego obrazu
>przez dlugi czas np. przy zamykaniu jakiegos okienka jego slad zostaje czas
>jakis powoli wygasajac - wydaje mi sie ze monitory Hercules maja taka
>ceche) ???

Nie wszystkie, to kwestia egzemplarza.

>czy w ogole da sie pracowac w ten sposob czy raczej to zawracanie glowy
>????
>(zastanawiam sie nad tania maszyna do pisania (286/386, Windows + Hercules
>+ Word 2.0 )

Pracowac sie da na pewno. Mam kilka takich komputerow u userow -
sprzetu porzadnego dla nich nie starczylo, a Worda domagali sie
wielkim glosem, 'bo wszyscy inni w biurze maja'.
Na slabym sprzecie lepszy jest Windows 3.1 niz 3.11, bo da sie
uruchomic w trybie 286 (na 386 z 4 i wiecej MB trzeba to wymusic,
ale warto - Word dziala istotnie szybciej).
Musisz zmienic kolory z 'Windows Standard' na 'Monochrome' i da
sie wytrzymac. Word wyglada troche dziwnie - wszystko jest 'waskie
i wysokie', wszystkie przyciski wygladaja 'plasko', ale pisac mozna.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl