Re: Win 3.xx a Hercules - pytanie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 04:13:26 MET DST

On Fri, 18 Apr 1997 07:53:35 +0200 (CEST), Tomasz Dekundy wrote:

>zastanawiam sie jak sie pracuje pod Win 3.xx z karta hercules i monitorem
>hercules. (podobno w Win 3.xx sa sterowniki do herculesa ?)

win 3.0 mial napewno. pracowalem na takim zestawie.
co do 3.1 - wydaje mi sie ze nie.

>Czy ktos widzial taki zestaw w akcji i moze powiedziec czy w ogole
>cos widac, czy duza jest bezwladnosc ekranu (mam na mysli gasniecie
>poprzedniego obrazu przez dlugi czas np. przy zamykaniu jakiegos
>okienka jego slad zostaje czas jakis powoli wygasajac - wydaje
>mi sie ze monitory Hercules maja taka ceche) ???

nie wydaje mi sie zeby to byla jakas zasadnicza cecha monitorow Hercules.
(uzywalem tego standardu z 10 lat). Problem w tym ze wyglad GUI w3
na maonochromie byl tak odrazajcy ze odrzucalo nawet mnie, ktory
z estetyka jestem wyraznie na bakier
(skoro g95 budzi we mnie obrzydzenie ... :-)
a powazniej - bylo toto straszliwie nieczytelne.

>czy w ogole da sie pracowac w ten sposob czy raczej to zawracanie glowy ??
>(zastanawiam sie nad tania maszyna do pisania (286/386, Windows + Hercules
>+ Word 2.0 )

po kiego grzyba do takiego zastosowania potrzebne ci windoze?
Zeby spowolnic i tak juz nienajszybsza (delikatnie mowiac) maszynke?
Postaw-ze-se <g> tego worda pod dos'em i tyle

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi