Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 21:26:53 MET DST

>Gwaranacja na plyty Shuttle - 2 lata.
>Adres internetowy producenta - solidy serwis:
>http://www.shuttlegroup.com - polecam lekture.

Szanowny Kolego!

Fakt, ze nie zgadzasz sie z przedmowca, wcale nie oznacza, ze musisz
mieszac go z blotem i obrazac, a temu mialy sluzyc jak sadze Twoje listy,
w ktorych miejsce rzeczowych argumentow zajmuja bezmyslne powolywanie sie
na cudza opinie (nawet jesli sluszna) oraz obrazliwy ton, z ktorego
wynika ze z gory patrzysz na oponenta.

Pamietaj, ze wsrod subskrybentow PECETa jest wielu naprawde dobrych
specjalistow. Smiem twierdzic, ze niejeden z nich wie znacznie wiecej i
przetestowal znacznie wiecej niz autor strony sysdoc.pair. Nie chce tutaj
absolutnie negowac wysilkow autora sysdoc'a, bo ta strone uwazam, jako
jedna z nielicznych, za rzeczowa i interesujaca. Pragne raczej pokazac,
ze nie wystarczy bezmyslnie powolac sie na czyjas prace by uzasadnic
swoje twierdzenie. A niestety z listow Szanownego Kolegi wynika, ze nie
do konca rozumie podstawowe roznice i nie dostrzega problemow w
omawianych sprawach.

Tak sie dziwnie sklada, ze sprzetem zajmuje sie od wielu lat. Przez moje
rece przeszla calkiem spora liczba bardzo roznych podzespolow. Wydaje mi
sie, ze od strony teoretycznej takze jestem w stanie wyjasnic znacznie
wiecej zagadnien niz nawet bardzo dobry serwisant z przecietnej firmy.
Jesli masz konkretne argumenty - wykaz ze masz racje. Pokaz w ktorym
miejscu ile taktow zyskujesz, albo chociaz ogolnie wykaz teoretycznie
przewage danego rozwiazania. Potem przytocz wyniki przeprowadzonych przez
siebie testow, zas na poparcie swoich wywodow powolaj sie na chociazby
sysdoc. Wowczas chetnie podejme polemike, jesli Twoje argumenty nie
wydadza mi sie do konca zasadne. Z autorytatywnymi osadami ignoranta,
powolujacego sie na cos, czego nie rozumie dyskutowac nie zamierzam.
Prosze wybaczyc.

>A na koniec radze zajrzec do:
>http://sysdoc.pair.com/mainboard.html#recommendations
>I przyjrzec sie szczegolnie dobrze rankingowi plyt na chipsecie VX.
>Ten serwer prowadzi czlowiek, ktory na pewno wie wiecej o plytach od
>Ciebie. A jesli jeszcze o nim nie slyszalec to najwyzszy czas nadgonic.

A na zakonczenie proponuje zapoznac sie z netykieta, przyswoic sobie
kilka zupelnie podstawowych wiadomosci z zakresu elektroniki oraz
"pecetologii" oraz chwilke potestowac, a nie bezmyslnie powolywac sie na
sysdoc'a. Szczerze mowiac zaczyna mnie to odrobinke irytowac - coraz
wiecej osob uwaza sie za specjalistow i zabiera glos w sprawach, o
ktorych zielonego pojecia nie ma powolujac sie na cokolwiek. Inteligentny
czlowiek sam sprawdza i sam wyciaga wnioski. Z cudzych opracowan korzysta
wowczas, gdzy sie skonfrontowac swoje doswiadczenia z praca innych badz
pochwalic sie czyms, na co jeszcze nikt inny nie wpadl... Prosze mi
wybaczyc, ale ogolnikami w rodzaju "ziemia jest okragla" coraz trudniej
jest przekonac do siebie publike...

pozdrawiam serdecznie,

szczerze rozbawiony,
karpio