Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 11:52:20 MET DST

> szczerze rozbawiony,
> karpio

Teraz to ja jestem szczerze rozbawiony. Bo wysylajac artykul o szynie 83
MHz i dalsze polemiki spodziewalem sie wlasnie takich reakcji. Ale nie
przewidzialem, ze staniesz w obronie kogos innego. Czyzbym az tak bardzo
namieszal? Nie chcialem nikogo obrazic. Przyznaje, ze moje (uzasadnione z
mojego punktu widzenia) uznanie dla plyty HOT-557 jest dosyc silne i
dlatego odpowiedz byla troche ostra. Ale tez byla to odpowiedz na posta
jakiego sam nie tolerujesz (zadnych konkretow).

Z powazaniem

Amator
Samouk
Bez wyksztalcenia elektronicznego i informatycznego
Hobbysta
Pasjonat
Czytelnik Peceta i jeszcze paru innych grup

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl