Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 13:40:33 MET DST

Radze zajrzec:
http://sysdoc.pair.com/mainboard.html#recommendations
I przyjrzec sie szczegolnie dobrze rankingowi plyt na chipsecie VX.
Ta strona chyba nie wymaga uwiarygadniania.

Trace na dysku 3%, tyle samo mniej wiecej na grafice a zyskuje mozliwosc
uzywania SDRAM i 200 zl - np. dodatkowe 16 MB RAM. A jak juz pisalem
wszystko chodzi bez zarzutu.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl