Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 13:35:09 MET DST

Jesli chodzi o telefon to z przyjemnoscia sprawdze bo 70-80% zwrotow to
kompletna bzdura (sprzedawalem kiedys te plyty hurtowo). Nie wiem czym sie
roznia pojecia szybszy i wydajniejszy w przypadku plyty glownej -> maslo
maslane. Z niecierpliwoscia czekam na konkretne wyniki testow
potwierdzajace te wyssane z palca bzdury.

Gwaranacja na plyty Shuttle - 2 lata.
Adres internetowy producenta - solidy serwis:
http://www.shuttlegroup.com - polecam lekture.

A na koniec radze zajrzec do:
http://sysdoc.pair.com/mainboard.html#recommendations
I przyjrzec sie szczegolnie dobrze rankingowi plyt na chipsecie VX.
Ten serwer prowadzi czlowiek, ktory na pewno wie wiecej o plytach od
Ciebie. A jesli jeszcze o nim nie slyszalec to najwyzszy czas nadgonic.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl