Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 13:18:23 MET DST

> A moje dotychczasowe doswiadczenia z Shuttle pokazuja, ze moze i nie jest
> to Asus ale model HOT-557 sprawuje sie bardzo dobrze. Zlozylem juz ze 20
> komputerow na tej wlasnie plycie i zadnych wymian gwarancyjnych. Sam takiej
> uzywam i chodzi bez problemow z prockiem P-150 ustawionym 2,5x75MHz.
> Naprawde zadnych problemow! Kolega kupil sobie Asusa za 200 zl wiecej i
> "zyskal" ze 3% szybszy transfer z HD (czyli w granicach bledu).
> A ze nie jestem wymagajacym uzytkownikiem - do plyty podlaczone Matrox
> Mystique 4 MB i WDC33100H.

A sprawdzales jak wyglada wydajnosc pamieci, grafiki itd? 3% na dysku
to bardzo duzo, zwazywszy, ze przeciez dysk sie kreci z taka sama
predkoscia i nie specjalnie daje sie zmusic do szybszej pracy. jesli
przez plyte (w dodatku z tak szybkim procesorem) tracisz AZ 3%
wydajnosci to znaczy ze cos jest nie tak... a poza tym ja wole 83MHz
i kilka innych cech ASUSka ;)

karpio

PS. przetestuj wydajnosc dysku z driverami BM w trybie MW-DMA2.
roznica bedzie wieksza niz 3% ;)