Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 10:05:09 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> [...]
> takich samych narzedzi z NortonUtilities ale do EXE sa dolaczone
> biblioteki (NLIB02 i ile mnie skleroza nie myli) - kazda z nich
> jest zawarta w kazdym z tych narzedzi. Wiec jesli SF zajmowal
> kiedys 90KB to razem z ta biblioteka zajmuje bodajze 360 KB
> i podobnie z tymi dwoma programami. W NU ta biblioteka byla
> wydzielona i byla wspolna dla calego pakietu.
> W ten chytry sposob NC 5 zajmuje okolo 0.5 MB wiecej miejsca niz
> powinien. A SYMANTEC zrobil to chyba tylko zeby byc zgodnym
> z "tryndami" narzuconymi przez M$ - duzo megabajtow = duzo pieniedzy.

No tak. to ja, przez niechlujstwo nortona mam sie glowic jak tu zmiescic
nc na dyskietce ? lub zapychac jakimis smieciami miejsce na twardzielu ?
no to ja dziekuje.

> Wniosek: jak wyrzucisz te narzedzia oraz byc moze terminal (ktorego
> malo kto uzywa bo woli cos innego albo dostalo sie z modemem cos innego)
> to NC bedzie zajmowal mniej miejsca niz DN.

dobre sobie :))) przyjrzyj sie co w DN zajmuje najwiecej miejsca,
a sie przekonasz ze NC nigdy nie bedzie zajmowal mniej niz DN.

> dodaj do tego ARCVIEW, ktory jest IMHO niezbedny do normalnej pracy

ale jaja. DN jakos obywa sie bez tego programiku :) poza tym zemu ARCVIEW
jest tak koszmarnie dlugi ?

>Romek

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |