Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 09:56:40 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:

>Jaka odkrywczość ???
>Moje pytanie nie było dlaczego mam 640x480x60Hz tylko jak uzyskać
>wyższą rozdzielczość w TRYBIE TEKSTOWYM
>Przecież po prostu nie odpowiedziałeś na pytanie :(
>Pomijam już fakt, że chodziło mi o tryb 80x33 a nie 80x30
>Poza tym przecież naprawdę niczego nie wyjaśniłeś :(
>W Linuxie mam spoko 80x30x90Hz i chcę po prostu uzyskać podobny wynik
>w DOSie. Potrzebuję DOSowego odpowiednika programu który coś takiego
>robi - to wszystko :)

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

Ja mam jakas tam S3. Odpalam program S3REFRSH.EXE ze stosownymi parametrami,
i bios mi to juz pamieta. przelaczajac na okreslony tryb, ustawia mi takie
czestotliwosci jakich wymagam. Do swojej karty powinienes miec podobny
programik. no coz, to tylko DOS, za wiele wymagac nie mozna. A DN korzysta
przeciez z DOS, i sam z siebie nie programuje bezposrednio sterownikow
graficznych, tak jak to robi Linux.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |