Re: Drukarka atramentowa

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 09:00:59 MET DST

Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl) wrote:
: Widzilem w sklepie w Lodzi komplet firmy Fullmark do napelniania
: kolorowych naboi HP. Cena byla zachecajaca (ok. 40 zl). Teoretycznie

Praktycznie "dolewanie" atrametu kolorowego jest dosc watpliwe...
Powinno dzialac - ale zwykle nie dziala (bo zwykle to nie jest brak
atramentu, tylko pozasychane dyszki - ja np. drukuje w kolorze sporadycznie
i wlasnie to mi sie stalo po _kilkunastu_ stronach kolorowych wydrukow).
Co innego, kiedy z atramentem kupuje sie specjalna glowice (np. Pelikan
produkuje takie cudo i na razie sprawuje sie znakomicie - ale to jest okolo
350 PLN - wazne sa odpowietrzenia i takie tam bajery ktorych normalna
glowica nie ma). A dyszki niszcza sie od... kawitacji! (I dlatego drukarki
HP daja dwa impulsy pradowe na kazda krople.)

YS

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin