Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 09:38:44 MET DST

Andrzej Bort <bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A ja będę upierdliwy i zapytam: ile zajmuje?
>U mnie VC z external editorem (elvis) zajmuje 400KB.
>Pobijesz?

>-- Andrzej Bort Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska

Sam uzywam VC na cienkich sprzetach. Jest niesamowicie maly,
i niesamowicie szybki. Czesto go pakuje na dyskietki startowe,
gdyz bez problemu miesci sie na nich razem z driverami sieci i jakims
dosem.

A tak na codzien, to wole DN, ze wzgledu na jego mozliwosci.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |