Re: Ofice 97 (k.....)X@#@#@

Autor: T. Skurzewski - ZG 3208 5966 (tsk_at_trident.mof.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 12:33:03 MET DST

On 15 Apr 1997, Zibby wrote:
> ani
>
> To samo. Na ekranie normalne ogonki, a na drukarze kwadraciki.
> Nieprzystosowanie do polskich norm and stuff..
> MS#$%^& to @#$%^ i nie zmieni się to prędko.
> Radzę poczekać na polską wersję(to za kilka tygodni), przynajmniej Polacy
> naprawią kupę chały odwalonej przez imperialis>

Jakis czas temu i ja narzekalem na pececie na podobne klopoty z office 97.
Mam wersje 8.0 Professional/Vanilla - to chyba nie beta.
Najczesciej dawal mi takie bledy:
WINWORD caused an invalid page fault in module WINWORD.EXE

Ponadto mam krzaki na ekranie, ale chwalic Billa, polskie litery drukuja
sie OK na drukarce atramentowej HP.

Wszyscy inni chwala ten pakiet, wiec uzywam go, przeciez "miliony much nie
moga sie mylic" :-).

Poczytalem troche na serwerze microsoftu, zastosowalem service pack dla
win95 (czyli update kernela) o czym zapomnialem po ostatniej reinstalacji
g95, i przestalo sie zawieszac (k....) sorry. Krzaki pozostaly, microsoft
zalecal zainstalowanie drivera dowolnej drukarki laserowej, ale to nie
pomoglo.

Pozdrawiam,

Tomasz Skurzewski