Re: Ofice 97 (k.....)X@#@#@

Autor: pestka (pestka_at_vossnet.co.uk)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 21:55:05 MET DST

Hi,

Ten sam problem, na ekranie widać było wszystkie polskie litery,
zarówno w fontach PL (Fontic'a) jak i w tych Microsoft'a
co mają polskie czcionki, a jak przyszło do drukowania to tylko
prostokąty.

Kłopot ponoć jest z drukarkami:
Canon BubbleJet BJC-600,4000,4200,4500 drv v 3.4
Canon Multipass 2500 drv v 3.4
Epson Stylus Color drv v 2.x
Epson Stylus Pro/XL drv v 2.11BE
HP Color LaserJet 5PCL drv v F 1.300
HP DeskJet 1600 drv v 4.20
HP LaserJet 4PCL drv v 3.78
HP LaserJet 6P standard drviver
Okidata 4 laser printer
Czy ktoś zna jakieś inne co mają ten problem ???

Jest metoda jak to można obejść ale wymaga zmian w "Registry"

Najpierw trzeba
1. ZROBIĆ "backsup copy" = zachować "System.dat" oraz "User.dat"
2. Otworzyć "regedit"
3. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\8.0\Word
4. Kilknąć na drukarkę
5. W "Edit menu" na "New" i kliknąć na "String Value"
6. Po prawej stronie napisać "Flags" (bez cudzysłowów)
i nacisnąć "Enter"
7. Gdy napis "Flags" jest zaznaczony (na niebiesko)
to w "Edit menu" kliknąć "Modify".
8. Jako "Value" napisać "8192" (bez cudzysłowów) i kliknąć OK

Po tej operacji drukarka powinna drukować Polskie litery.
Canon BJC-4000 drukuje ale tylko w fontach Microsoftu
a z fontami PL (Fontic) robi ciekawą rzecz - już nie drukuje
prostokątów! tylko litery nie mają ogonków!!
Tam gdzie powinno być "ą" jest "a" tam gdzie "ć" jest "c" itd.
Ciekawe dlaczego?
W dla drukarek HP DiscJet 1600C i HP LaserJet 4 PCL jest inna metoda
jeśli ktoś potrzebuje to podam.

Ciekawa jestem czy ktoś ma Polskie Proofing Tools do Word97 lub wie
gdzie i jak je zdobyć/kupić?

Ukłony

pestka