Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 01:00:15 MET DST

Lech Szychowski wrote:

 : LS>> Np. nie wiem, czy w nowym Wordzie sa ligatury.
 LS> : Juz widze tego promotora z lupa ogladajacego 12-punktowe ligatury...
 LS> : ROTFL!
 LS> RoMan, jesli dla Ciebie w Twojej pracy liczy sie tylko ocena szefa,
 LS> to wspolczuje Twojej firmie (i Tobie). Serio. Zawsze wydawalo mi sie, ze
 LS> pojecie "zasady sztuki" nie jest Ci obce, ale ostatnio...

Stary, wybacz - juz pisalem - nie wszystko, co wychodzi z drukarki musi byc
arcydzielem sztuki typograficznej. Akurat to, czy w pracy magisterskiej beda
ligatury, czy tez proste zlozenia liter ma najmniejsze znaczenie.
FYI: mam ligatury dzialajace pod Wordem - sa to normalne, dodatkowe fonty .TTF,
ale zadna sila mnie nie zmusi do ich uzywania - mam o wiele przyjemniejsze
rzeczy do roboty niz pieprzenie sie ligaturami. Sa _granice_ rozsadku -
profesjonalnym drukarzem i tak nigdy nie bede.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl