Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 10:09:15 MET DST

Dobra - nie chodzi ale ma ustawienia. Teraz lepiej?
A moje dotychczasowe doswiadczenia z Shuttle pokazuja, ze moze i nie jest
to Asus ale model HOT-557 sprawuje sie bardzo dobrze. Zlozylem juz ze 20
komputerow na tej wlasnie plycie i zadnych wymian gwarancyjnych. Sam takiej
uzywam i chodzi bez problemow z prockiem P-150 ustawionym 2,5x75MHz.
Naprawde zadnych problemow! Kolega kupil sobie Asusa za 200 zl wiecej i
"zyskal" ze 3% szybszy transfer z HD (czyli w granicach bledu).
A ze nie jestem wymagajacym uzytkownikiem - do plyty podlaczone Matrox
Mystique 4 MB i WDC33100H.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl